Aplanar a curva. Punto de inflexión

Incorporación a Proxector: 17/11/2021

Vídeo didáctico (5´ 43´´), elaborado polo profesor Manuel Vilariño, do IES Leiras Pulpeiro de Lugo, no que nos ensina a interpretar dous gráficos sobre os falecementos acumulados en China e en España durante os primeiros meses do ano 2020. Analizando o primeiro deles, descubrirás que a evolución dos falecementos en China consistiu nun crecemento loxístico, seguindo o modelo teórico de evolución de epidemias. No caso de España, ensínanos como durante o mes de marzo de 2020 o número de falecementos acumulados seguía un crecemento exponencial, malia que a partir do 26 de marzo se abandona o crecemento exponencial e comeza un crecemento lineal. Con todo, non se chegou aínda ao punto de inflexión a partir do cal comeza a aplanarse a curva.

O vídeo intégrase na serie “Matemáticas e coronavirus”, dirixida a alumnado de educación secundaria, co obxectivo de explicar desde a perspectiva matemática diferentes datos e conceptos que se fixeron populares nos medios a partir da pandemia ocasionada pola Covid-19.


Manuel Vilariño    AUTORÍA
17/11/2021
TEMÁTICAS
Galego    LINGUA
Secundario    NIVEL DE ENSINO