Cultura impresa na rede: Gratis total?

Venres, 8 de marzo de 2013
Cultura impresa na rede: Gratis total?

O obxectivo da xornada é crear un marco para a análise dos retos presentese futuros da industria cultural -en concreto, da xornalística dixital e do libro nesta primeira xornada- así como un novo espazo para o diálogo entre o contorno académico e o profesional de ambos os sectores. Dos catro relatores seleccionados, tres -Rafael Cabarcos, consultor e membro do Advisory Comittee do International Institute for Media Development (IIMD), Julio Miravalls de El Mundo en Orbyt e Ramón Alonso de Kiosko y Más- explicarán como os seus respectivos medios están a implementar estratexias de pago por contidos na Internet a través dos seus novos modelos de negocio. Os temas principais que se abordarán serán a evolución dos subscritores/ingresos, estratexias de mercadotecnia e publicidade, estratexias a través das redes sociais e a disposición a pagar pola información.

Para a análise do futuro da industria do libro a través dos novos soportes dixitais (sobre todo iPad e eBook), o programa contará con Juan Triviño, editor e especialista en edición dixital -sobre todo no tocante á industria do libro. O relator explicará as transformacións e retos que está a afrontar esta industria e os novos modelos de negocio dixitais emerxentes.

A xornada vai dirixida a profesionais da industria editorial, profesionais dos medios impresos, profesionais das industrias culturais en xeral, estudantes de grao ou máster sobre industrias culturais.

Conectate o Consello da Cultura Galega en Facebook, Twitter ou comparte esta nova: