Proxecto epístola

Agrupación de coleccións epistolares para a páxina institucional do Consello da Cultura Galega.

Carta de Guillermo Soler e a súa muller a Lois Tobío Fernández e María del Carmen Soler Ponce de León, 1985.

01/05/1985
Felipe González MárquezGuillermo SolerMª del Carmen SolerLois Tobío FernándezMiguel Tobío Soler
Compartir en

Montevideo 5-1985

Queridos parientes:
Recibimos vuestros saludos de fin de año (despues de terminar la huelga del Correo) y vemos que estan todos bien y que Miguel viaja mucho y vendrá por aqui encantados de recibirlo.
Tobio Ud. me escribe por los solares que se pueden vender, pero yo no me ocupo más de la venta pues me jubilé de los dos empleos y cerré el escritorio de manera que no tengo contacto comercial para poder apreciar su valor y la venta está difícil pues han bajado los valores
Les envio unos diarios con motivo de la asunción del mando. Como no ando bien de la vista le pedi a Mariquita que escribiera la carta
Por aqui vinieron muchas delegaciones de todo el mundo pero el que más simpatia tuvo fue el presidente Felipe Gonzalez que lo vi por T.V. en color que me agradó mucho.
Esperamos recibir vuestras noticias y los saludamos con todo el cariño Guillermo y Mariquita

Querida María del Carmen: Escribo yo la carta porque Guillermo esta casi ciego pues hay que hacerle todo y acompañarlo a todos los lados asi que imajinate mi problema.

O teu navegador non soporta PDFs incrustados. Por favor descarga o documento aquí.
Ficha documental [Imprimir]
  • Forma parte do conxunto:
  • Fondo: Lois Tobío no seu arquivo persoal
  • Data:
    01/05/1985
  • De:
    Guillermo Soler
  • Para:
    Lois Tobío Fernández
    Mª del Carmen Soler
  • Orixe:
    Montevideo
  • Destino:
    Madrid
  • Ficha descriptiva:
    [Carta manuscrita, sen membrete e asinada por Guillermo [Soler] e Mariquita, dirixida ao matrimonio Tobío Soler ("Queridos parientes")].
  • Notas:
    Guillermo Soler é curmán da esposa de Lois Tobío. De feito Mª del Carmen Soler era de orixe uruguaio, naceu no país e por iso tiveron facilidades para asentarse alí tras o seu paso por México. A presenza dunha parte da familia de Carmen Soler pesou na súa decisión de exiliarse no Uruguai. Tiveron moita relación durante a súa estancia en Uruguai.
    As cartas, case todas están escritas por Mariquita (a quen Lois Tobío nas súas chama Marujita), esposa de Guillermo Soler, pois este está practicamente cego.
    Non constan datos dela, agás o nome.
  • Termos clave: