Repertorio da prensa da emigración galega

----

El [1909-?] Ideal Gallego

Colección: Repertorio da prensa da emigración galega;
Subtítulo:

Revista semanal: Órgano de las Sociedades de Instrucción. Defensor de los intereses de las mismas y de la colonia

Lugar:
A Habana
Inicio:
1909
Dirección
Casimiro Fernández;
Colaboración
Andrés Castro; Cándido Mugía; Emilio Eymil; Juan Riveiro; Manuel Posada; Manuel Reigosa; Narciso Rocha; Severino T. Solloso; Vicente Sueiras; José Fernández Martínez;
Sinatura de artigos reproducidos
Manuel Vázquez Castro;
Periodicidade:
Semanal
Idioma:
Castelán, con algunha colaboración literaria en galego
Formato:
36 x 25 cm.
Extensión:
8 páxinas
Prezo:
Subscrición mensual: 50 cts.
Tiraxe:
1.615 exemplares
Redacción:
Oficios, 33. A Habana
Imprenta:
El Resumen, Villegas, 56. A Habana.
Contido:
Prensa societaria, creada coa finalidade de ser: "Órgano de la prensa de las sociedades gallegas de instrucción federadas, portavoz de sus actos oficiales y de propaganda de sus fines". As súas aspiracións son: "1. Vulgarizar entre los individuos de la colonia gallega de Cuba, el conocimiento de los propósitos que animan a esas agrupaciones de carácter local, que se han impuesto como obligación inmediata la creación y sostenimiento de planteles de enseñanza en las villas y aldeas de que son sus nativos. 2. Fomento de los sindicatos de labradores en toda la región. 3. Seguros mutuos del ganado 4. Estimular las pequeñas industrias en el campo. 5 Excitar la unión de todos los gallegos. para cooperar juntos a la difusión de la enseñanza en Galicia. 6. La cuestión foral. Rebajar los derechos arancelarios que gravan los celeares y la supresión total de los del maíz". Atendendo a estas finalidades a revista está centrada nas actividades das Sociedades galegas de instrución e na vida da colonia, así como en temáticas galegas tratando cuestións como a situación económica, o ensino, o movemento agrarista e os foros etc.
Ilustracións:
Non ten
Publicidade:
Numerosos anuncios concentrados nas dúas últimas follas da revista. Anuncios comerciais, de profesionais liberais, de financeiras e fábricas de tabaco.
Relacionadas:
Labor Gallega. 1913 (Editada pola mesma entidade);
Depósito dos fondos:
Consello da Cultura Galega. .

Fondos dispoñibles no Consello da Cultura Galega:
1909: n.º 1, 2, 4-7