consello da cultura galega

Teléfono: +34 981 957 202 | web@consellodacultura.org


Xogar coa cultura
xornada | Xoves, 5 de marzo de 2015
Información

O xogo é tan antigo coma o ser humano pois xa Herodoto recollía nos seus escritos distintas dinámicas de xogo propias da Antiga Grecia. Dende entón até hoxe, os seres humanos gozamos de distintos xogos que, coa eclosión do mundo dixital, se trasladaron á contorna online e se expandiron a soportes diferentes (especialmente grazas ao despregamento dos dispositivos móbiles), en modalidades múltiples e en diversos sectores. Con todo, quizais o seu recoñecemento público non chega até a consideración da industria dos videoxogos como industria cultural (feito que, en España, non se produce até 2009). Esta tendencia cara á ludificación (ou gamificación) é detectable en moitos outros ámbitos. A ciencia, a educación, o cinema, as novas narrativas, a comunicación corporativa e, en xeral, as distintas industrias culturais aproveitan as dinámicas propias do xogo para tentar atraer a atención e fidelizar un usuario máis participativo. O xogo como ferramenta comunicativa e de coñecemento será o eixe central desta xornada do Consello da Cultura Galega que une industria, tradición popular, ciencia, emprendemento e públicos. 


Inauguración
Data de celebración: 2015-03-05 09:30:00

Xosé López Carmen Costa

Todo é xogo. Industrias culturais, transmedia e xogos
Data de celebración: 2015-03-05 10:00:00

Manuel Garin

Manuel Garin, profesor de Comunicación na Universidade Pompeu Fabra


A Ciencia en xogo. Para aprender xogando
Data de celebración: 2015-03-05 11:30:00

Manuel Gago Francisco Veiga Eva Balsa Irene Lapuente

Eva Balsa, CSIC, proxecto Kaleidolabs 
Irene Lapuente, La Mandarina de Newton 
Paco Veiga, Asociación Galega do Xogo Popular e Tradicional


Cos públicos tamén se xoga. A ludificación da Comunicación Corporativa
Data de celebración: 2015-03-05 16:30:00

Diego Rivera Luisa Rodríguez Carmen Costa

Luisa Rodríguez, delegada de Inforpress en Galicia 
Diego Rivera, director de Estratexia e creatividade en Best relations


Desenvolver videoxogos dende Galicia
Data de celebración: 2015-03-05 18:00:00

Xosé Manuel Rey Carmen Costa Sergio Prieto Ignacio Lago Diego Vázquez

Sergio Prieto Prado, Gato salvaje 
Diego Vázquez, Imaxin/software 
Xosé Manuel Rey Piñeiro, Iberian Games 
Ignacio Lago glue.gl


Hemeroteca
05-03-2015
Unha xornada destaca o valor participativo, educativo e comercial do xogo
04-03-2015
O Consello da Cultura Galega dedica unha xornada a coñecer o valor dos xogos na cultura
20-02-2015
Unha xornada do Consello da Cultura Galega pon en valor a importancia dos xogos na cultura
Ficha técnica
Coordinación
» Carmen Costa
Participante
» Ignacio Lago
» Sergio Prieto Prado
» Xosé Manuel Rey Piñeiro
» Diego Vázquez
Relator/a
» Eva Balsa
» Manuel Garin
» Irene Lapuente
» Luisa Rodríguez
» Paco Veiga
Organiza
» Arquivo de Comunicación (CCG)
» Consello da Cultura Galega
Participantes
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
Lugar de celebración

LUGAR
Consello da Cultura Galega
Pazo de Raxoi, 2º andar
Praza do Obradoiro, s/n
15705 Santiago de Compostela
Tel.: 981 957 202 / Fax 981 957 205